New Balance U420

2 beoordeling(en)
U420 Blue/red
U420 Blue/red
U420 Blue/red
U420 Blue/red
U420 Blue/red
U420 Blue/red
U420 Blue/red
U420 Blue/red
U420 Blue/red
U420 Blue/red
U420 Blue/red
U420 Blue/red
U420 Blue/red
U420 Blue/red
Kleur: Blue/red

Maatadvies
Kleine pasvorm, kies een maat groter dan je gebruikelijke schoenmaat.

Bekijk de maatgids

  • Gratis* levering en retour
  • 100 dagen om gratis te retourneren
  • Nieuw : gratis retourneren met bpost

<< Een paar schoenen = 10% korting op een accessoire >>
BEKIJK ACCESSOIRES
De korting berekent zich automatisch in je winkelmandje.
Meer informatie? Zie voorwaarden van aanbieding.

Meer weten?

420-herensneakers van New Balance, van leer en textiel, met veters (6 veterogen) en een rubberen zool die niet afgeeft. New Balance brengt een nieuwe versie van de 420 uit, de befaamde marathonschoen, legendarisch geworden door zijn look, lichtheid en comfort. Met antibacteriële zool. Eén schoen weegt 260 g.

Meer weten
  • Binnenzool Textiel
  • Uitneembare zool Ja
  • Voeringstof Textiel
  • Ref. 22369
  • Constructie Gesoldeerd
  • Seizoen Lente/Zomer
  • Type Sneakers
  • Land van fabricage Vietnam
  • Buitenzool Gom
  • Referentiemaat 40
  • Bovenkant / Schacht Leer/textiel
  • Kleur Blauw

Klantenbeoordelingen

100% mensen raden dit artikel aan.

Geef je mening!
  • Voordelen
    • Aantrekkelijk
    • Mooie stijl
    • Comfortabel
    • Ademende stof
  • Wanneer draag je ze?
    • Avond onder vrienden
    • Sport
    • Dagelijks leven
    • Vrije tijd

Laatste reviews

New Balance

De geschiedenis van New Balance begon ruim 100 jaar geleden (in 1906) in Cambridge, Massachussets (Verenigde Staten), toen William J. Riley zolen en orthopedische schoenen begon te maken. In 1961 produceerde het merk de Trackster, de eerste hardloopschoen ter wereld die in verschillende breedten leverbaar was. In 1972, op de dag van de marathon van Boston, werd New Balance overgenomen door Jim Davis, de huidige directeur en enige eigenaar. Hij nam zich voor om de waarden van het merk, zoals prestaties en kwaliteit, in stand te houden. Het product krijgt absolute prioriteit: Engelse en Amerikaanse productie waarborgen de kwaliteit, elke maat is leverbaar in verschillende breedten, er wordt flink geïnvesteerd in onderzoek en ontwikkeling... Het marketingbeleid volgt dezelfde lijn door met name te weigeren topatleten te gebruiken voor promotie: de producten maken het merk en niet de topsporters die de producten dragen. Deze lonende strategie heeft het merk de vierde plaats op de wereldranglijst bezorgd.

Meer weten
Damesschoenen New Balance Herenschoenen New Balance Kinderschoenen New Balance
Hou jij ook zo van New Balance ?

Creëer een alert en ontvang alle nieuwtjes per mail!

Ontdek ook bij New Balance