New Balance U420

2 beoordeling(en)
U420 Blue Sbo
U420 Blue Sbo
U420 Blue Sbo
U420 Blue Sbo
U420 Blue Sbo
U420 Blue Sbo
U420 Blue Sbo
U420 Blue Sbo
U420 Blue Sbo
U420 Blue Sbo
U420 Blue Sbo
U420 Blue Sbo
U420 Blue Sbo
U420 Blue Sbo
Kleur: Blue Sbo

Maatadvies
Kleine pasvorm, kies een maat groter dan je gebruikelijke schoenmaat.

Bekijk de maatgids

  • Gratis levering en retour
  • 100 dagen om gratis te retourneren
  • Nieuw : gratis retourneren met bpost
Meer weten?

420-herensneakers van New Balance, van leer en textiel, met veters (6 veterogen) en een rubberen zool die niet afgeeft. New Balance brengt een nieuwe versie van de 420 uit, de befaamde marathonschoen, legendarisch geworden door zijn look, lichtheid en comfort. Met antibacteriële zool. Eén schoen weegt 260 g.

Meer weten
  • Type Sneakers
  • Pointure de réf. 40
  • Couleur Bleu
  • Kleur Blauw
  • Land van productie Vietnam
  • Binnenzool Textiel
  • Buitenzool Gom
  • Constructie Gesoldeerd
  • Referentiemaat 40
  • Ref. 22369
  • Bovenkant / Schacht Leer/textiel
  • Voeringstof Textiel
  • Seizoen Lente/Zomer 2017
  • Uitneembare zool Ja

Klantenbeoordelingen

100% mensen raden dit artikel aan.

Geef je mening!
  • Voordelen
    • Aantrekkelijk
    • Mooie stijl
    • Comfortabel
    • Ademende stof
  • Wanneer draag je ze?
    • Avond onder vrienden
    • Sport
    • Dagelijks leven
    • Vrije tijd

Laatste reviews

New Balance

De geschiedenis van New Balance begon ruim 100 jaar geleden (in 1906) in Cambridge, Massachussets (Verenigde Staten), toen William J. Riley zolen en orthopedische schoenen begon te maken. In 1961 produceerde het merk de Trackster, de eerste hardloopschoen ter wereld die in verschillende breedten leverbaar was. In 1972, op de dag van de marathon van Boston, werd New Balance overgenomen door Jim Davis, de huidige directeur en enige eigenaar. Hij nam zich voor om de waarden van het merk, zoals prestaties en kwaliteit, in stand te houden. Het product krijgt absolute prioriteit: Engelse en Amerikaanse productie waarborgen de kwaliteit, elke maat is leverbaar in verschillende breedten, er wordt flink geïnvesteerd in onderzoek en ontwikkeling... Het marketingbeleid volgt dezelfde lijn door met name te weigeren topatleten te gebruiken voor promotie: de producten maken het merk en niet de topsporters die de producten dragen. Deze lonende strategie heeft het merk de vierde plaats op de wereldranglijst bezorgd.

Meer weten
Damesschoenen New Balance Herenschoenen New Balance Kinderschoenen New Balance
Hou jij ook zo van New Balance ?

Creëer een alert en ontvang alle nieuwtjes per mail!

Ontdek ook bij New Balance