Sneakers New Balance KJ373 J Bordeaux detail
Sneakers New Balance KJ373 J Bordeaux model
Sneakers New Balance KJ373 J Bordeaux voorkant
Sneakers New Balance KJ373 J Bordeaux rechts
Sneakers New Balance KJ373 J Bordeaux achterkant
Sneakers New Balance KJ373 J Bordeaux links
Sneakers New Balance KJ373 J Bordeaux boven
Klik om in te zoomen
Sneakers New Balance KJ373 J Bordeaux detail
Sneakers New Balance KJ373 J Bordeaux model
Sneakers New Balance KJ373 J Bordeaux voorkant
Sneakers New Balance KJ373 J Bordeaux rechts
Sneakers New Balance KJ373 J Bordeaux achterkant
Sneakers New Balance KJ373 J Bordeaux links
Sneakers New Balance KJ373 J Bordeaux boven

New Balance
KJ373 J

Kleur: 18 F2Y BURGUNDY
Kies je gebruikelijke schoenmaat.
Bekijk de maatgids
  • Gratis* levering en retour
  • 100 dagen om gratis te retourneren
  • Nieuw : gratis retourneren met bpost

<< Een paar schoenen = 10% korting op een accessoire >>
BEKIJK ACCESSOIRES
De korting berekent zich automatisch in je winkelmandje.
Meer informatie? Zie voorwaarden van aanbieding.

Type Sneakers
Ref. 138249
Seizoen Herfst/Winter 2018
Land van fabricage Indonesië
Constructie Gesoldeerd
Referentiemaat 34
Kleur Bordeaux
Voeringstof Textiel
Bovenkant / Schacht Textiel
Soort zool Uitneembare zool
Binnenzool Textiel
Buitenzool Rubber

Klantenbeoordelingen

Geef als eerste een mening Geef je mening!

New Balance

New Balance

De geschiedenis van New Balance begon ruim 100 jaar geleden (in 1906) in Cambridge, Massachussets (Verenigde Staten), toen William J. Riley zolen en orthopedische schoenen begon te maken. In 1961 produceerde het merk de Trackster, de eerste hardloopschoen ter wereld die in verschillende breedten leverbaar was. In 1972, op de dag van de marathon van Boston, werd New Balance overgenomen door Jim Davis, de huidige directeur en enige eigenaar. Hij nam zich voor om de waarden van het merk, zoals prestaties en kwaliteit, in stand te houden. Het product krijgt absolute prioriteit: Engelse en Amerikaanse productie waarborgen de kwaliteit, elke maat is leverbaar in verschillende breedten, er wordt flink geïnvesteerd in onderzoek en ontwikkeling... Het marketingbeleid volgt dezelfde lijn door met name te weigeren topatleten te gebruiken voor promotie: de producten maken het merk en niet de topsporters die de producten dragen. Deze lonende strategie heeft het merk de vierde plaats op de wereldranglijst bezorgd.

Ontdek ook bij New Balance
Hou jij ook zo van New Balance ?

Creëer een alert en ontvang alle nieuwtjes per mail!