Sneakers New Balance MRL247 D Grijs detail
Sneakers New Balance MRL247 D Grijs model
Sneakers New Balance MRL247 D Grijs voorkant
Sneakers New Balance MRL247 D Grijs rechts
Sneakers New Balance MRL247 D Grijs achterkant
Sneakers New Balance MRL247 D Grijs links
Sneakers New Balance MRL247 D Grijs boven
Klik om in te zoomen
Sneakers New Balance MRL247 D Grijs detail
Sneakers New Balance MRL247 D Grijs model
Sneakers New Balance MRL247 D Grijs voorkant
Sneakers New Balance MRL247 D Grijs rechts
Sneakers New Balance MRL247 D Grijs achterkant
Sneakers New Balance MRL247 D Grijs links
Sneakers New Balance MRL247 D Grijs boven

New Balance
MRL247 D

Kleur: 12 CA GREY
Kies je gebruikelijke schoenmaat.
Bekijk de maatgids
  • Gratis* levering en retour
  • 100 dagen om gratis te retourneren
  • Nieuw : gratis retourneren met bpost

<< Een paar schoenen = 10% korting op een accessoire >>
BEKIJK ACCESSOIRES
De korting berekent zich automatisch in je winkelmandje.
Meer informatie? Zie voorwaarden van aanbieding.

Land van fabricage China
Constructie Gesoldeerd
Referentiemaat 42
Kleur Grijs
Voeringstof Textiel
Bovenkant / Schacht Nubuck
Soort zool Uitneembare zool
Binnenzool Textiel
Buitenzool Rubber

Klantenbeoordelingen

Geef als eerste een mening Geef je mening!

New Balance

New Balance

De geschiedenis van New Balance begon ruim 100 jaar geleden (in 1906) in Cambridge, Massachussets (Verenigde Staten), toen William J. Riley zolen en orthopedische schoenen begon te maken. In 1961 produceerde het merk de Trackster, de eerste hardloopschoen ter wereld die in verschillende breedten leverbaar was. In 1972, op de dag van de marathon van Boston, werd New Balance overgenomen door Jim Davis, de huidige directeur en enige eigenaar. Hij nam zich voor om de waarden van het merk, zoals prestaties en kwaliteit, in stand te houden. Het product krijgt absolute prioriteit: Engelse en Amerikaanse productie waarborgen de kwaliteit, elke maat is leverbaar in verschillende breedten, er wordt flink geïnvesteerd in onderzoek en ontwikkeling... Het marketingbeleid volgt dezelfde lijn door met name te weigeren topatleten te gebruiken voor promotie: de producten maken het merk en niet de topsporters die de producten dragen. Deze lonende strategie heeft het merk de vierde plaats op de wereldranglijst bezorgd.

Ontdek ook bij New Balance
Hou jij ook zo van New Balance ?

Creëer een alert en ontvang alle nieuwtjes per mail!