New Balance U410

1 beoordeling(en)
U410 Navy 410
U410 Navy 410
U410 Navy 410
U410 Navy 410
U410 Navy 410
U410 Navy 410
U410 Navy 410
U410 Navy 410
U410 Navy 410
U410 Navy 410
U410 Navy 410
U410 Navy 410
U410 Navy 410
U410 Navy 410
Kleur: Navy 410

Maatadvies
Kleine pasvorm, kies een maat groter dan je gebruikelijke schoenmaat.

Bekijk de maatgids

  • Gratis* levering en retour
  • 100 dagen om gratis te retourneren
  • Nieuw : gratis retourneren met bpost

<< KOOPJESJACHT >>
15% korting vanaf €80
20% korting vanaf €125
30% korting vanaf €300
T.e.m. dinsdag 24 oktober 2017 om 11 uur met de code: RUN17
Op alle modellen met een roze stip.
Shop!

Meer weten?

Herensneakers 410 van New Balance, van imitatieleer en textiel, met veters (6 veterogen) en een rubberen zool die niet afgeeft. New Balance komt met een nieuwe, gekleurde versie van de 410, de beroemde stadse hardloopschoen met een ongelooflijk comfort en een ongeëvenaarde look. De zool is antibacterieel en de binnenzool uitneembaar. De breedte van de schoen voor schoenmaat 41 1/2 is 9,5 cm.

Meer weten
  • Binnenzool Textiel
  • Bovenkant / Schacht Leer/textiel
  • Voeringstof Textiel
  • Seizoen Lente/Zomer
  • Constructie Gesoldeerd
  • Uitneembare zool Ja
  • Land van productie China
  • Ref. 22368
  • Type Sneakers
  • Kleur Blauw
  • Buitenzool Rubber
  • Hakhoogte 0 cm
  • Referentiemaat 40

Klantenbeoordelingen

100% mensen raden dit artikel aan.

Geef je mening!
  • Voordelen
    • Comfortabel
  • Wanneer draag je ze?
    • Dagelijks leven

Laatste reviews

New Balance

De geschiedenis van New Balance begon ruim 100 jaar geleden (in 1906) in Cambridge, Massachussets (Verenigde Staten), toen William J. Riley zolen en orthopedische schoenen begon te maken. In 1961 produceerde het merk de Trackster, de eerste hardloopschoen ter wereld die in verschillende breedten leverbaar was. In 1972, op de dag van de marathon van Boston, werd New Balance overgenomen door Jim Davis, de huidige directeur en enige eigenaar. Hij nam zich voor om de waarden van het merk, zoals prestaties en kwaliteit, in stand te houden. Het product krijgt absolute prioriteit: Engelse en Amerikaanse productie waarborgen de kwaliteit, elke maat is leverbaar in verschillende breedten, er wordt flink geïnvesteerd in onderzoek en ontwikkeling... Het marketingbeleid volgt dezelfde lijn door met name te weigeren topatleten te gebruiken voor promotie: de producten maken het merk en niet de topsporters die de producten dragen. Deze lonende strategie heeft het merk de vierde plaats op de wereldranglijst bezorgd.

Meer weten
Damesschoenen New Balance Herenschoenen New Balance Kinderschoenen New Balance
Hou jij ook zo van New Balance ?

Creëer een alert en ontvang alle nieuwtjes per mail!

Ontdek ook bij New Balance