Het merk Art heeft een geweldige ontwikkeling doorgemaakt: het werd in 1995 in Spanje opgezet door kenners met 30 jaar ervaring in de schoenmakersindustrie en wordt tegenwoordig al op 3 verschillende locaties geproduceerd, door meer dan 600 personen! Art heeft een frisse en vrolijke uitstraling, wat niet verhindert dat het merk erkent dat inspanning de noodzakelijke basis is voor alle menselijke activiteit. Dit is een waarde die Art van belang vindt, naast kwaliteit, innovatie en humor, waarmee alle deuren opengaan en allerlei problemen worden opgelost. Het gevoel voor humor straalt duidelijk af van het ontwerp van de schoenen van Art: ballerina's, sneakers, laarzen en hoge schoenen die een jeugdig publiek trekken dat non-conformistisch, onafhankelijk, alternatief en vrijmoedig is. Het merk Art omschrijft zijn programma als volgt: 'coherent tot in het absurde, jong maar wijs, populair en elitair, bewust zorgeloos, industrieel op traditionele wijze en esthetisch functioneel'. Ook onze planeet wordt bij de schoenen van Art niet vergeten... Met een dergelijke ethiek is het niet verbazingwekkend dat de accessoires van Art in 35 verschillende landen in alle 5 werelddelen worden gedistribueerd. Eén van de belangrijkste markten voor Art is Frankrijk, waar de moderne manier van communiceren van het merk veel aantrekkingskracht heeft. Ondersteun via Sarenza de lovenswaardige inspanningen van Art Company!