Meerdere decennia na de lancering van het merk in 1973, biedt Naf Naf ons nog steeds de 'grote boze look'! Het merk is ontstaan in de boetiek Influence van Gérard en Patrick Pariente, gevestigd in de passage du Caire midden in het hart van de Parijse modewereld. Tien jaar later brengt Naf Naf een opschudding teweeg onder de vrouwelijke klanten met de beroemde combi; een uiterst eenvoudig maar tegelijkertijd sexy en kleurig ontwerp waarvan er meer dan 3 miljoen exemplaren werden verkocht. Het daaropvolgende jaar begint Naf Naf voor het eerst met een mediacampagne, waarvan er nog velen zouden volgen, altijd in het teken van creativiteit en impertinentie; twee woorden die perfect aansluiten bij de identiteit van Naf Naf. Daarna volgt een tijd van diversificatie. Brillen, koffers, schrijfwaren, maar ook lederwaren: de eerste Naf Naf-tassen zijn een feit. Na het beroemde donsjack en een bijzonder succesvol parfum dat in samenwerking met l'Oréal werd gecreëerd, vermeerdert Naf Naf het aantal verkooppunten en biedt het merk zijn toegankelijke mode aan in prestigieuze panden. Geconsolideerd door een recente overname richt Naf Naf zich nu op de toekomst en biedt op Sarenza trendy tassen aan voor zachte prijsjes, bestemd voor rocksters met een klein hartje en voor alle andere moderne jonge vrouwen!
Creëer een alert en ontvang alle nieuwtjes per mail!