Sneakers New Balance 997 Zwart detail
Sneakers New Balance 997 Zwart model
Sneakers New Balance 997 Zwart voorkant
Sneakers New Balance 997 Zwart rechts
Sneakers New Balance 997 Zwart achterkant
Sneakers New Balance 997 Zwart links
Sneakers New Balance 997 Zwart boven
Klik om in te zoomen
Sneakers New Balance 997 Zwart detail
Sneakers New Balance 997 Zwart model
Sneakers New Balance 997 Zwart voorkant
Sneakers New Balance 997 Zwart rechts
Sneakers New Balance 997 Zwart achterkant
Sneakers New Balance 997 Zwart links
Sneakers New Balance 997 Zwart boven

New Balance
997

Wat is een adviesprijs? Dit is de aanbevolen verkoopprijs van de fabrikant.. Sarenza heeft bij dit product ervoor gekozen om een lagere verkoopprijs aan te bieden dan geadviseerd is.
Adviesprijs : €94,99
€76,00
Je bespaart €18,99
Kleur: Black
Kleine pasvorm, kies een maat groter dan je gebruikelijke schoenmaat.
Bekijk de maatgids
  • Gratis* levering en retour
  • 100 dagen om gratis te retourneren
  • Nieuw : gratis retourneren met bpost

Aanbieding: Get up!

-15% vanaf €80
-20% vanaf €120

Deze aanbieding is geldig tot vrijdag 18 oktober 2019 tot 11:00u met de code: GETUP19 op geselecteerde artikelen.

Let's go!

Type Sneakers
Ref. 184889
Seizoen Lente/Zomer
Voeringstof Textiel
Kleur Zwart
Referentiemaat 42
Constructie Gesoldeerd
Breedte Standaard
Bovenkant / Schacht Leer/textiel
Soort zool Uitneembare zool
Binnenzool Textiel
Buitenzool Rubber

Dit vind je misschien ook interessant

Klantenbeoordelingen

Geef als eerste een mening Geef je mening!

New Balance

New Balance

De geschiedenis van New Balance begon ruim 100 jaar geleden (in 1906) in Cambridge, Massachussets (Verenigde Staten), toen William J. Riley zolen en orthopedische schoenen begon te maken. In 1961 produceerde het merk de Trackster, de eerste hardloopschoen ter wereld die in verschillende breedten leverbaar was. In 1972, op de dag van de marathon van Boston, werd New Balance overgenomen door Jim Davis, de huidige directeur en enige eigenaar. Hij nam zich voor om de waarden van het merk, zoals prestaties en kwaliteit, in stand te houden. Het product krijgt absolute prioriteit: Engelse en Amerikaanse productie waarborgen de kwaliteit, elke maat is leverbaar in verschillende breedten, er wordt flink geïnvesteerd in onderzoek en ontwikkeling... Het marketingbeleid volgt dezelfde lijn door met name te weigeren topatleten te gebruiken voor promotie: de producten maken het merk en niet de topsporters die de producten dragen. Deze lonende strategie heeft het merk de vierde plaats op de wereldranglijst bezorgd.

Ontdek ook bij New Balance
Hou jij ook zo van New Balance ?

Creëer een alert en ontvang alle nieuwtjes per mail!