Sneakers New Balance KE420 J Rood detail
Sneakers New Balance KE420 J Rood model
Sneakers New Balance KE420 J Rood voorkant
Sneakers New Balance KE420 J Rood rechts
Sneakers New Balance KE420 J Rood achterkant
Sneakers New Balance KE420 J Rood links
Sneakers New Balance KE420 J Rood boven
Klik om in te zoomen
Sneakers New Balance KE420 J Rood detail
Sneakers New Balance KE420 J Rood model
Sneakers New Balance KE420 J Rood voorkant
Sneakers New Balance KE420 J Rood rechts
Sneakers New Balance KE420 J Rood achterkant
Sneakers New Balance KE420 J Rood links
Sneakers New Balance KE420 J Rood boven

New Balance
KE420 J

Wat is een adviesprijs? Dit is de aanbevolen verkoopprijs van de fabrikant.. Sarenza heeft bij dit product ervoor gekozen om een lagere verkoopprijs aan te bieden dan geadviseerd is.
Adviesprijs : €54,99
€33,00
Je bespaart €21,99
Kleur: BYY BYI Burgundy
Kies je gebruikelijke schoenmaat.
Bekijk de maatgids
  • Gratis* levering en retour
  • 100 dagen om gratis te retourneren
  • Nieuw : gratis retourneren met bpost
Type Sneakers
Ref. 116692
Seizoen Herfst/Winter
Voeringstof Textiel
Kleur Rood
Referentiemaat 32
Constructie Gesoldeerd
Land van fabricage Vietnam
Bovenkant / Schacht Leer/textiel
Binnenzool Textiel

Dit vind je misschien ook interessant

Klantenbeoordelingen

Geef als eerste een mening Geef je mening!

New Balance

New Balance

De geschiedenis van New Balance begon ruim 100 jaar geleden (in 1906) in Cambridge, Massachussets (Verenigde Staten), toen William J. Riley zolen en orthopedische schoenen begon te maken. In 1961 produceerde het merk de Trackster, de eerste hardloopschoen ter wereld die in verschillende breedten leverbaar was. In 1972, op de dag van de marathon van Boston, werd New Balance overgenomen door Jim Davis, de huidige directeur en enige eigenaar. Hij nam zich voor om de waarden van het merk, zoals prestaties en kwaliteit, in stand te houden. Het product krijgt absolute prioriteit: Engelse en Amerikaanse productie waarborgen de kwaliteit, elke maat is leverbaar in verschillende breedten, er wordt flink geïnvesteerd in onderzoek en ontwikkeling... Het marketingbeleid volgt dezelfde lijn door met name te weigeren topatleten te gebruiken voor promotie: de producten maken het merk en niet de topsporters die de producten dragen. Deze lonende strategie heeft het merk de vierde plaats op de wereldranglijst bezorgd.

Ontdek ook bij New Balance
Hou jij ook zo van New Balance ?

Creëer een alert en ontvang alle nieuwtjes per mail!