-40 %
Sneakers New Balance MSX90 Zwart detail
Sneakers New Balance MSX90 Zwart model
Sneakers New Balance MSX90 Zwart voorkant
Sneakers New Balance MSX90 Zwart rechts
Sneakers New Balance MSX90 Zwart achterkant
Sneakers New Balance MSX90 Zwart links
Sneakers New Balance MSX90 Zwart boven
Klik om in te zoomen
Sneakers New Balance MSX90 Zwart detail
Sneakers New Balance MSX90 Zwart model
Sneakers New Balance MSX90 Zwart voorkant
Sneakers New Balance MSX90 Zwart rechts
Sneakers New Balance MSX90 Zwart achterkant
Sneakers New Balance MSX90 Zwart links
Sneakers New Balance MSX90 Zwart boven

New Balance
MSX90 - Zwart

Wat is de prijs ? Dit is de laatste verkoopprijs die de fabrikant aanbeveelt.
€109,99
€66,00
Je bespaart €43,99
Kleur: Zwart (Black/white)
Kleine pasvorm, kies een maat groter dan je gebruikelijke schoenmaat.
Bekijk de maatgids
  • Gratis* levering en retour
  • 100 dagen om gratis te retourneren
  • Nieuw : gratis retourneren met bpost

SALE
Tot -60% en profiteer van -10% extra vanaf 100 op bijna de hele site met de code SARENZA10. Deze aanbieding is geldig tot 24 januari 14:00u.
Sla je slag!

Type Sneakers
Ref. 176591
Seizoen Herfst/Winter 2019
Breedte Standaard
Constructie Gesoldeerd
Referentiemaat 42
Kleur Zwart
Voeringstof Textiel
Model MSX90
Bovenkant / Schacht Textiel
Soort zool Uitneembare zool
Binnenzool Textiel
Buitenzool Rubber

Klantenbeoordelingen

Geef als eerste een mening Geef je mening!

New Balance

New Balance

De geschiedenis van New Balance begon ruim 100 jaar geleden (in 1906) in Cambridge, Massachussets (Verenigde Staten), toen William J. Riley zolen en orthopedische schoenen begon te maken. In 1961 produceerde het merk de Trackster, de eerste hardloopschoen ter wereld die in verschillende breedten leverbaar was. In 1972, op de dag van de marathon van Boston, werd New Balance overgenomen door Jim Davis, de huidige directeur en enige eigenaar. Hij nam zich voor om de waarden van het merk, zoals prestaties en kwaliteit, in stand te houden. Het product krijgt absolute prioriteit: Engelse en Amerikaanse productie waarborgen de kwaliteit, elke maat is leverbaar in verschillende breedten, er wordt flink geïnvesteerd in onderzoek en ontwikkeling... Het marketingbeleid volgt dezelfde lijn door met name te weigeren topatleten te gebruiken voor promotie: de producten maken het merk en niet de topsporters die de producten dragen. Deze lonende strategie heeft het merk de vierde plaats op de wereldranglijst bezorgd.

Ontdek ook bij New Balance
Hou jij ook zo van New Balance ?

Creëer een alert en ontvang alle nieuwtjes per mail!