Sneakers New Balance WL574 Zwart detail
Sneakers New Balance WL574 Zwart model
Sneakers New Balance WL574 Zwart voorkant
Sneakers New Balance WL574 Zwart rechts
Sneakers New Balance WL574 Zwart achterkant
Sneakers New Balance WL574 Zwart links
Sneakers New Balance WL574 Zwart boven
Klik om in te zoomen
Sneakers New Balance WL574 Zwart detail
Sneakers New Balance WL574 Zwart model
Sneakers New Balance WL574 Zwart voorkant
Sneakers New Balance WL574 Zwart rechts
Sneakers New Balance WL574 Zwart achterkant
Sneakers New Balance WL574 Zwart links
Sneakers New Balance WL574 Zwart boven

New Balance
WL574

€109,99
Kleur: Black-Pink Metallic
Kies je gebruikelijke schoenmaat.
Bekijk de maatgids
  • Gratis* levering en retour
  • 100 dagen om gratis te retourneren
  • Nieuw : gratis retourneren met bpost

<< Herfstverrassing >>
-15% vanaf €80
-20% vanaf €125
T/m woensdag 17 oktober om 11 uur met de code: FALL18
Op alle artikelen met een roze stip
Shoppen!

Type Sneakers
Ref. 96114
Seizoen Herfst/Winter 2018
Voeringstof Textiel
Kleur Zwart
Referentiemaat 38
Constructie Gesoldeerd
Land van fabricage Viêt Nam
Breedte Standaard
Bovenkant / Schacht Leer/textiel
Soort zool Uitneembare zool
Binnenzool Textiel
Buitenzool Rubber

Dit vind je misschien ook interessant

Klantenbeoordelingen

  • Comfortabel
  • Ademt goed
  • Dagelijks leven
  • Op reis

Laatste reviews

New Balance

New Balance

De geschiedenis van New Balance begon ruim 100 jaar geleden (in 1906) in Cambridge, Massachussets (Verenigde Staten), toen William J. Riley zolen en orthopedische schoenen begon te maken. In 1961 produceerde het merk de Trackster, de eerste hardloopschoen ter wereld die in verschillende breedten leverbaar was. In 1972, op de dag van de marathon van Boston, werd New Balance overgenomen door Jim Davis, de huidige directeur en enige eigenaar. Hij nam zich voor om de waarden van het merk, zoals prestaties en kwaliteit, in stand te houden. Het product krijgt absolute prioriteit: Engelse en Amerikaanse productie waarborgen de kwaliteit, elke maat is leverbaar in verschillende breedten, er wordt flink geïnvesteerd in onderzoek en ontwikkeling... Het marketingbeleid volgt dezelfde lijn door met name te weigeren topatleten te gebruiken voor promotie: de producten maken het merk en niet de topsporters die de producten dragen. Deze lonende strategie heeft het merk de vierde plaats op de wereldranglijst bezorgd.

Ontdek ook bij New Balance
Hou jij ook zo van New Balance ?

Creëer een alert en ontvang alle nieuwtjes per mail!