Sneakers New Balance WR996 Groen detail
Sneakers New Balance WR996 Groen onder
Sneakers New Balance WR996 Groen model
Sneakers New Balance WR996 Groen voorkant
Sneakers New Balance WR996 Groen rechts
Sneakers New Balance WR996 Groen achterkant
Sneakers New Balance WR996 Groen links
Sneakers New Balance WR996 Groen boven
Klik om in te zoomen
Sneakers New Balance WR996 Groen detail
Sneakers New Balance WR996 Groen onder
Sneakers New Balance WR996 Groen model
Sneakers New Balance WR996 Groen voorkant
Sneakers New Balance WR996 Groen rechts
Sneakers New Balance WR996 Groen achterkant
Sneakers New Balance WR996 Groen links
Sneakers New Balance WR996 Groen boven

New Balance
WR996

Kleur: Mint Cream
Kies je gebruikelijke schoenmaat.
Bekijk de maatgids
  • Gratis* levering en retour
  • 100 dagen om gratis te retourneren
  • Nieuw : gratis retourneren met bpost
Type Sneakers
Ref. 65715
Seizoen Lente/Zomer
Voeringstof Textiel
Kleur Groen
Referentiemaat 38
Constructie Gesoldeerd
Land van fabricage China
Breedte Standaard
Bovenkant / Schacht Nubuck
Soort zool Uitneembare zool
Binnenzool Textiel
Meer weten?

New Balance levert geen half werk met deze Wr996-sneakers met een sportieve streetlook. Met de herkenbare "N" van het merk aan de zijkant weten we het meteen: dit model Wr996 zit heerlijk, zowel op straat als op de bank. De binnenzool kan worden verwijderd.

Klantenbeoordelingen

  • Comfortabel
  • Stemt overeen met de foto
  • Aantrekkelijk design
  • Gemakkelijk in en uit te stappen
  • Bestendig
  • Ademt goed
  • Uitgaan
  • Dagelijks leven
  • Zomertijd
  • Op reis
  • Kantoor

Laatste reviews

New Balance

New Balance

De geschiedenis van New Balance begon ruim 100 jaar geleden (in 1906) in Cambridge, Massachussets (Verenigde Staten), toen William J. Riley zolen en orthopedische schoenen begon te maken. In 1961 produceerde het merk de Trackster, de eerste hardloopschoen ter wereld die in verschillende breedten leverbaar was. In 1972, op de dag van de marathon van Boston, werd New Balance overgenomen door Jim Davis, de huidige directeur en enige eigenaar. Hij nam zich voor om de waarden van het merk, zoals prestaties en kwaliteit, in stand te houden. Het product krijgt absolute prioriteit: Engelse en Amerikaanse productie waarborgen de kwaliteit, elke maat is leverbaar in verschillende breedten, er wordt flink geïnvesteerd in onderzoek en ontwikkeling... Het marketingbeleid volgt dezelfde lijn door met name te weigeren topatleten te gebruiken voor promotie: de producten maken het merk en niet de topsporters die de producten dragen. Deze lonende strategie heeft het merk de vierde plaats op de wereldranglijst bezorgd.

Ontdek ook bij New Balance
Hou jij ook zo van New Balance ?

Creëer een alert en ontvang alle nieuwtjes per mail!