"KENZO ontwerpen, dat is emotie, een ware uitdaging." Zo omschrijft Antonio Marras zijn rol als artistiek directeur van het Maison Kenzo, een functie die hij sinds september 2003 vervult. Hij is de opvolger van de beroemde Japanse ontwerper Kenzo Takada, die het Maison Kenzo opent in 1970, na de modeschool van Tokio, het Bunka Fashion College, te hebben doorlopen. Deze jeugdige Japanner wordt al snel een ontwerper waar de mode- en schoenenwereld niet omheen kan. Hij ontwerpt gekleurde en poëtische kleding. Hij streeft ernaar voor meer bewegingsvrijheid te zorgen en tegelijkertijd diversiteit in zijn producten aan te brengen. Hij interesseert zich voor het universum van de vrouw, de man en het kind en introduceert in 1998 zelfs een parfum met de naam 'Kenzo by Kenzo', dat onmiddellijk succes heeft. Het Maison Kenzo is sinds 1993 eigendom van de LVMH-groep. Antonio Marras ontwerpt voortaan de mode en de accessoires. Hij laat zich daarbij inspireren door de mengelmoes van stijlen en de culturele smeltkroes die het merk zo eigen zijn.