Bestellen en betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Ga naar de Dames, Heren of Kinderen startpagina en kijk daarna rustig rond in al onze verschillende categorieën: schoenen, kleding, tassen en accessoires. Je kan ook navigeren naargelang verschillende thema’s zoals outlet, nieuwe collectie, modetrends, … Onze zoekfunctie is ook steeds aanwezig gedurende jouw parcours op zoek naar wat jou pleziert.

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Indien je een kortingscode hebt, kun je deze gebruiken tijdens de eerste fase van het bestelproces: Mijn Mandje. Boven 'Totaalbedrag' zie je het zinnetje 'Ik heb een kortingscode' staan. Als je op dit zinnetje klikt, verschijnt er een veld waarin je de kortingscode kunt invoeren. Het totaal te betalen bedrag wordt meteen in vermindering gebracht, afhankelijk van het kortingsbedrag.

Uit welke betaalmethodes kan ik kiezen?

Op Sarenza.be kun je op drie manieren betalen:
  • Via creditcard (Visa, Mastercard). Alle creditcard gegegevens kunnen veilig worden ingevuld dankzij onze beveiligde SSL procedure. Er zal gevraagd worden naar een 'card verification code'. Dit is een 3-cijferige code die je kunt vinden op de achterkant van je creditcard.
  • Via PayPal. Betalingen via PayPal gebeuren via een PayPalaccount, die gekoppeld kan worden aan een creditcard.
  • Via Bancontact/MisterCash
Let op: Betaling met Bancontact/Mister Cash is uitsluitend mogelijk wanneer de debetkaart de Maestro-functie bezit. Het Maestro logo bevindt zich op de voorkant rechtsonder of rechtsboven op de bankkaart. Via Bancontact/Mister Cash wordt het aankoopbedrag afgeschreven op het moment dat de betaling geschiedt. Via Visa, Mastercard en Paypal wordt het aankoopbedrag afgeschreven op het moment dat het pakje wordt verzonden.

Is de betaling beveiligd?

Alle betalingen zijn volledig beveiligd dankzij ons beveiligingssysteem dat berust op het Secure Socket Layer - Protocol. Deze SSL beveiliging garandeert dat betaalgegevens veilig zijn.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je je vergist tijdens het bestellen en wil je je bestelling graag annuleren? Contacteer in dat geval zo snel mogelijk onze klantendienst. Indien de bestelling net geplaatst werd dan kan deze direct worden geannuleerd. Indien het pakje al naar de logistiek verstuurd werd dan is er 50% kans dat de bestelling toch nog kan worden gestopt. Mocht het pakje op dat moment al verstuurd zijn dan dien je te wachten tot het pakje is aangekomen, zodat je het nadien via de gebruikelijke retourprocedure kunt retourneren. Een bestelling annuleren is altijd gratis.

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag? De klantendienst is er om al je vragen te beantwoorden!

Neem dan contact op met de klantendienst.